Favorieten - Zoeken - FAQ - Contact
Welkom op Het Leukste Motor Forum van Nederland.
Je bekijkt de site nu als gast waardoor je geen toegang hebt tot het openen van nieuwe topics of het plaatsen van reacties etc. Wacht niet en registreer je nu snel op MotorNederland.nl!
Ga Terug   Het Leukste Motor Forum van Nederland > Algemeen > Meetings & Evenementen

Meetings & Evenementen Bekijk of plaats hier aankomende meetings en evenementen.

Closed Thread

Onderwerp Opties
Oud 14-09-2004, 19:07   #1
Race Eend

Inhoud:
Al vanaf begin jaren ’90 is MotorSale dé (eigenbouw)motorbeurs van het (na)jaar.

Heb je iets nodig voor je motor en je wilt het voor de winter in huis hebben? Dan is MotorSale dé plek om ernaar te zoeken. Met al die (inter)nationale bedrijven die op de beurs zijn vertegenwoordigd, moet je zeker kunnen vinden wat je zoekt .

Alle stands al bekeken? Dan is ook de bikeshow je vast wel opgevallen. Ieder jaar weer wordt alles gedaan om de deelnemende motorfietsen zo opvallend mogelijk neer te zetten. Bezoekers schuifelen langs deze pronkstukjes die door bedrijven soms exclusief voor MotorSale zijn gemaakt.

En natuurlijk zijn er die tientallen eigenbouwcreaties die particulieren met veel vindingrijkheid en doorzettingsvermogen in hun eigen schuur hebben gemaakt. Je kijkt niet alleen je ogen uit, je doet tevens allerlei ideeën op voor je eigen (ver)bouwplannen.
Als je even wil bijkomen van al dat moois, kun je in het bikercafé terecht voor een natje en een droogje. Een swingende live-band en een spetterende stripact zorgen op de goede momenten voor de juiste stemming.

Kortom, wil je op de hoogte blijven van het wel en wee in de motorwereld en oude en nieuwe biker-vrienden treffen in een relaxte omgeving, dan mag je MotorSale beslist niet missen.

Lokatie:
Autotron is gelegen aan de A59 ’s-Hertogenbosch – Nijmegen.

Wanneer:
Vrijdag 12 november 12:00 – 19:00
Zaterdag 13 november 10:00 – 18:00
Zondag 14 november 10:00 – 17:00

De beurs is alle dagen toegankelijk voor de consument.

Toegangsprijzen:
Toegangsprijs € 12,50 p.p. per dag (kinderen tot 12 jaar onder begeleiding gratis)

Groepskorting is mogelijk bij een minimale groepsgrootte van 15 personen en mits vooraf aangekondigd bij de organisatie.

Ook is het mogelijk een gratis toegangskaart te verkrijgen, zie Gratis Entree onder Algemeen op de MotorSale website.

Meer info: http://www.bigtwin.nl/motorsale2004

Laatst aangepast door VonDutch : 17-09-2004 om 14:54.

Oud 15-09-2004, 16:29   #2
GPP

yep, gaan we ook weer heen!

oja, tis geen A50 meer, maar A59. Ze hebben er weer lekker een zandbak van laten maken. Ik weet wel dat ik lekker op de trapfiets ga!

Oud 17-09-2004, 14:54   #3
VonDutch
Admin

VonDutch's Avatar

Citaat:
Orgineel gepost door GPP
yep, gaan we ook weer heen!

oja, tis geen A50 meer, maar A59. Ze hebben er weer lekker een zandbak van laten maken. Ik weet wel dat ik lekker op de trapfiets ga!

*Bedankt, aangepast.
VonDutch is offline  
Oud 04-10-2004, 10:04   #4
R6 Tazdeviltje

Moeten nog even kijken of we gaan.

Als we niks anders hebben zullen we denk ik wel ff langskomen.

Gesponsorde Links
Closed Thread

Onderwerp Opties

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is op
Smilies zijn op
[IMG] code is op
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:17.

Motor Nederland

MN Motor Forum
Foto Galleries
Motor Winkels
Motor Verhuur
Motor Links

vBulletin Version 3.5.4. Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2004-2009 Motor Nederland. Alle Rechten Voorbehouden.